HIV inspired this,......

Thu, Jul 12, 2012 at 9:44 PM By: Figure09

i dunno y, but 9 out of 10 times i see a white guy wit blonde hair and blue eyes, i think they look adorable. such as this 1:



aw yeah hes a cutie, hes an awesome character in the tekken series, hes a boxer, and hes 19 ^^)

wanna hear about another blonde haired blue eyed cutie? niall from that dreadful boyband one direction. i HATE this group, i HATE their music, and i HATE them (except for the cutie pie) . reason i kno that boys name is becuz mah friend is obsessed wit them. i hate them cuz theyr just a bunch a justin beibers sayin waht girls wanna hear.


well, thats all i got,.............

  1. Figure09 avatar

    On Fri, Jul 13, 2012 at 9:49 AM, Figure09 said:

    I dunno, I guess cuz he tells girls he will b there for them and stuff. I absolutely hate his guts

  2. dead undone avatar

    On Fri, Jul 13, 2012 at 2:44 AM, dead undone said:

    i fucking hate justine bever. He is no god at all. Why r girlz so crazy about him?

  3. RUBENRCKS avatar

    On Thu, Jul 12, 2012 at 10:02 PM, RUBENRCKS said:

    DD IS A HATER SHE HATES LOVE & SHE LOVES HATE !!!!! HAHAHA

Post a comment

Figure09’s Blogs

  1. Hadn't heard the "Xmas...

    Sat, Dec 20, 2014 at 4:22 PM 3 comments
  2. Hey Guys...

    Mon, Sep 29, 2014 at 7:44 PM 1 comment
  3. The Sky

    Thu, Jun 26, 2014 at 8:39 PM 3 comments
  4. The Paradigm Shift...

    Sat, Feb 22, 2014 at 7:26 PM 7 comments
  5. oh shit!

    Sun, Nov 3, 2013 at 12:38 PM 0 comments
  6. this one is too hard!

    Mon, Oct 28, 2013 at 7:20 PM 7 comments
  7. I Feel Nothing...

    Wed, Oct 23, 2013 at 7:02 PM 6 comments
  8. Wish me luck!

    Sun, Sep 8, 2013 at 6:09 PM 2 comments
  9. What I just learned

    Thu, Aug 8, 2013 at 9:18 PM 1 comment
  10. nothing can stop me now!

    Wed, Jul 10, 2013 at 7:18 PM 6 comments

Newsletter Signup