High Caliber’s blog

  1. Korn

    Sun, Jul 27, 2014 at 2:34 AM 1 Comments

    Korn

  2. Lol

    Fri, Jul 4, 2014 at 5:37 PM 2 Comments

    Lol at anyone else

  3. CBGS

    Wed, Jul 2, 2014 at 1:14 AM 1 Comments

    I remember when you guys did that free show at CBGBS in New York that was great I watched it live right on TV I was still so very young..lol hope to see you guys again back in the city

  4. Sun, Jun 29, 2014 at 3:50 AM 0 Comments

    But I never can

  5. Pic

    Fri, Jun 27, 2014 at 11:52 AM 3 Comments

    Yeah a few days ago someone from this site emailed me asking me to send a body shot that was king a creepy to me, that's why l left the blog "oil dale leave me alone" I deleted the email and didn't respond that was kinda weird

  6. Talent

    Fri, Jun 27, 2014 at 5:28 AM 0 Comments

    A lot of talent on here I want more

  7. Awhile

    Wed, Jun 25, 2014 at 5:03 PM 2 Comments

    Hi everyone it's been a little since I left a blog, I been using Facebook I never really used Facebook like now so I'm getting pretty used to it, I have Jonathan as a friend, and following Korn, it's weird because you always have so much to say and ask but when you are presented with the opportunity you can't say anything lol....so it's cool, I haven't been blogging like before because I got...

  8. Hater

    Thu, Jun 19, 2014 at 2:50 PM 1 Comments

    Hater :-)

  9. TV

    Fri, Jun 13, 2014 at 12:04 PM 0 Comments

    There's nothing on TV...... GOD HELP!!!!!!!

  10. Pirate Ghost

    Thu, Jun 12, 2014 at 2:54 PM 0 Comments

    That South Park episode with Korn is hilarious..omg...I remember I was only 10 years old when that episode aired. And I remember I was so stoked to see it. I watch it now and it's just way too funny, it's ridicules, lol...I love Korn man, idk what it would be like if I wasn't into Korn

Friends

Sara Mad avatar
ALongWayDown avatar
avangardeify avatar
Kornistik avatar
Tammie avatar
msid9999 avatar
Jamie Bemis avatar
Bomber avatar
KandyKorn24 avatar
MikeyD avatar

Newsletter Signup