1. Xusi avatar

    On Sun, Jul 10, 2011 at 3:09 PM, Xusi said:

    Thanks for your words!
    Means a helluva lot to me (X)

  2. Traci avatar

    On Wed, Jul 6, 2011 at 7:50 PM, Traci said:

    I see how you are...Im on and you arent. JUST SAYIN

  3. ghostdancer80000000 avatar

    On Mon, Jul 4, 2011 at 7:21 AM, ghostdancer80000000 said:

    lol well i have always been into whips and chains so i think its a good idea lol

  4. Traci avatar

    On Mon, Jul 4, 2011 at 2:03 AM, Traci said:

    You know us biatchsss need to stick together..hahaha..JUST SAYIN!!!

  5. Shawshank avatar

    On Sun, Jul 3, 2011 at 11:40 PM, Shawshank said:

    A troll with a fairy picture? Is that like the Lord of the Rings equivalent of a wolf in sheeps clothing? I dont know if you want to be my friend. There is a long application process where you sign away all your rights, plus a fee for submission... its just not worth the hassle.

  6. Shawshank avatar

    On Sun, Jul 3, 2011 at 11:04 PM, Shawshank said:

    Lol something like that. I bet you are beautiful. Only my friends get to see pics off me.

  7. Shawshank avatar

    On Sun, Jul 3, 2011 at 10:57 PM, Shawshank said:

    I have a very good reason for not having a pic up. You see, when I was a child my mother worked at an old opera house and one day, I tripped and fell face down into a bucket of acid cleaner. It melted the skin off right off my face and I have been faceless ever since.

  8. Shawshank avatar

    On Sun, Jul 3, 2011 at 10:43 PM, Shawshank said:

    I find your picture sexual and you disturbing. Why do you have to be such a coward and hide behind a fake picture instead of showing us what you really look like?
    And yeah, I guess I miss you. Rofl

  9. Traci avatar

    On Thu, Jun 30, 2011 at 11:27 AM, Traci said:

    Love the pic....and Amy Brown yes makes a perfect tattoo.

  10. f4lling.aWay avatar

    On Sun, Jun 26, 2011 at 6:10 AM, f4lling.aWay said:

    Quit bustin' ass and put up a photo LMAO!

Get the latest from Korn!